srijeda, 18. srpnja 2007.

Sad Bill..bitte spring nicht . . .


1 komentar:

me,myself and i kaže...

hvala ti na savjetu...
ja sam se posvadala sa svoje dvije frendice...i to bez razloga!!!
bile su stalno isle za mnom i mojom frendicom i ja sam jednostavno pukla....
svasta sam im izgovorila i rekla im da se vise ne pojavljuju u mom drustvu...
i sad se one zbog tog ljute na mene...
i stvari s frendicom su se izgleda popravile...cak me danas nazvala da me pita kad cemo na plazu...

izgleda da se oporavljam od ovih zadnjih losih dana...al jednostavno jos se osjecam nekako jadno...
najradije bi propala u zemlju...
najradije bih da ove dane mogu zaboraviti...al nikako....

kako ti kazes da se primim nekog posla to mi je jos gore...iako imam samo 13god...prozivjela sam sve i svasta...i jednostavno se ne mogu oporaviti...

neznam sto da napravim da mi bude bolje...:(
moj zivot propada...
u zadnjih mjesec dana sam prozivjela stvari koje nebi htjela da se nikom dogode...posvadala sam se sa svim svojim frendovima i frendicama...ne mogu ni nabrojati s kime se sve nisam posvadala....
starci me dave...
svimi prigovaraju...
al ima samo jedna dobra stvar...
sve vise zgodnih deckiju mi prilazi...

e ako imas msn please mi ga daj pa da se dopisivamo malo vise a ne samo preko bloga...

ajde ciao